Tonick Tonick
406
BLOG

W Jakim kraju warto żyć po wyborach?

Tonick Tonick Polityka Obserwuj notkę 4

 

W Jakim kraju warto żyć po wyborach?


 

Chciałbym aby to był kraj w którym ludzie umieją ze sobą rozmawiać. Kraj bez wykluczeń w którym każdemu wolno się wypowiadać w sposób nie skrępowany, gdzie nie wkłada się w jego usta słów których nie wypowiadał. Pragnę żyć w kraju z  nowoczesnym rolnictwem  i  przemysłem, gdzie miarą człowieka jest jego zawodowe osiągniecie, a nie to kto przed kim ukryje dokumentację, zamknie drogę do stanowiska, obetnie dotacje.

Jaka jeszcze powinna być moja ojczyzna aby chciało się w niej żyć? Powinna być silna  pracą  swoich obywateli,  ich  marzeniami,  wiedzą. Powinna dawać KAŻDEMU na nie szansę. Mój kraj powinien być miejscem gdzie mądrzy ludzie budują przyszłość swoich mądrych dzieci. Miejscem gdzie każde dziecko ma możliwość zdobywania wiedzy i wykształcenia, a najsłabszym ekonomicznie pomaga w tym państwo nie przez punkty na egzaminach, lecz przez system darmowych kursów, szkoleń i bezpłatną naukę języków dotowaną przez państwo. Gdzie mają na to szansę. Chcę żyć w kraju, w którym władzy nie wygrywa się prowokacją, a pracą.

Każdy z nas zna ludzi idących do najbliższych wyborów jako kandydaci różnych partii.

Nie wątpię że na listach wielu partii są ludzie myślący o swojej OJCZYŹNIE podobnie jak ja.

Chcecie żyć lepiej.

Głosujcie na nich.

Zgodnie z własnymi przekonaniami i sumieniem.

Tacy ludzie potrafią współpracować dla celu.

Ja takich ludzi znalazłem w PIS, ale nikomu nie odbieram prawa do szukania ich gdzie indziej.

Ważne tylko byśmy różnili się pięknie, a nie byle jak.

Głosujmy na naszą ojczyznę, na ludzi którzy chcą budować jej siłę.

Silna Polska, to zamożni i dumni Polacy.

Kraj w którym warto żyć.


 

Ps:

Uczmy się.

Tylko to daje szansę że sami też będziemy mogli brać udział w budowie silnego państwa. W sposób który da nam z tego satysfakcję. Dla tego warto poświęcić swoją karierę, stanowisko, pracę. Po to aby nasze dzieci mogły żyć lepiej.


 

Polecam

http://tonik.salon24.pl/315844,jak-studiowac

Życzę powodzenia.

Tonick
O mnie Tonick

Kliknij Quo vadis Ziemio? Jak studiować W hołdzie Powstaniu - Notka ukryta przez redakcję salon24 pływam jedynie pod prąd

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka